7. mars 2010

stillhet

det er godt med litt stillhet i blant! gubben og ungen er ute, og jeg sitter her alene. kjempeherlig :)

har vært en tur på kino i dag og, med søstra mi, broren min og nevøen min. vi så "prinsessen som kysset frosken". Kan vel si at den falt mest i smak for meg som er 20 og søstra mi som er 23. Nevøen min på 4 år greide ikke sitte i ro på slutten, og broren min på 10 år... vel.. tror den ble litt i overkant romantisk for hans smak ;)


ellers så besto jeg prøveeksamen med glans! wiho! selv om jeg fikk akkurat den oppgaven jeg ikke ville ha, og det dreide seg om kommunikasjon. heldigvis gikk det bra, så det at jeg følte at jeg ikke kunne det helt, stemte tydeligvis ikke :) herlig å være ferdig med prøveeksamen i allefall!


Det er forresten akkurat 1 uke til snuppa mi sin 2årsdag! Gleder meg til hun skal åpne pakken fra oss! Tror absolutt at den kommer til å falle i smak ;) Håper i allefall det, sånn at vi kan fjerne noen av de lekene som er på stua nå. Hver gang jeg rydder så blir lekene slengt utover stua på 0,5 sek. Derfor ser leiligheta vår ut som et bomba.. eh.. lekehus 90 % av tida! Jeg gidder jo nemlig ikke å rydde heeele tiden ;)

6 kommentarer:

  1. fin ny header ^^ å grattis me strålanes resultat i prøveeksamen ;p

    e bare å rødde bort ødelagt å fårr barnslige leka allerede ;) Nicolai va me å pakka gavan til ho Sana i dag ^^

    SvarSlett
  2. takk takk, til de to første tingan :)

    Så kos at han va me å gjorde det ^^ får se om han avsløre ka det e da, eller om han greie å holde det hemmelig ;p vi (æ) e nu spent på de pakkan :D

    SvarSlett
  3. Headeren va kjempefin:)

    Tida går så fort,håpe snuppa får en kjempefin bursdag!

    SvarSlett
  4. Takk :)
    huff, ja det går kjempefort. Men e nu fint og, når dem blir litt mer selvstendig :) Og man kan finne på mer formings-, inne- og uteaktiviteta i lag :)

    SvarSlett
  5. Guuuuud så herlig header du har!! Er en stund siden jeg har vært her inne nå. Den filmen har jeg veldig lyst å se jeg også! Synes den ser så søt ut :) Har faktisk venta på den i over et år nå :p Åh, to år! Gleder meg til å se bilder av toårsdagen! :D
    -Masse klemmer :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk ^^
    Ja, du bør se den! Den er kjempesøt :D <3
    Bilder kommer nok både her og på facebook, så du kommer nok ikke til å gå glipp av dem :p
    - mange klemmer tilbake :)

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer :)