2. april 2010

Mine ønsker

Marja, denne gangen ønsker jeg meg:
eller



Dere andre, her er andre saker og ting jeg kan tenke meg:

Stavmikser
Denne fra elkjøp:


















eller denne fra jernia


















Sko fra http://www.brandos.no/ (gratis frakt og retur hvis det er nødvendig)


Disse i størrelse 37















Disse i størrelse 37,3




Disse Vans-skoene fra www.indieshop.no i størrelse 36,5:


Hitachi matdamper fra elkjøp:





og så over til det litt mer spennende:
Laken som er 200 cm brei
Gavekort på klær

2 kommentarer:

  1. Den e grei (: you´ll never guess which cup you´ll get :p

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint=)
    Takk for kommentar på bloggen min=)
    Den kaka er knallgod altså;) En sikker vinner.
    Ha en flott dag=)

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer :)